неділя, 1 грудня 2019 р.

Метод"Займи позицію"

Технологія «Займи позицію»

   Цей метод корисний на початку роботи з дискусійними питаннями та проблемами. Його можна використовувати на початку уроку для демонстрації розмаїття поглядів на проблему, що вивчатимуться, або після опанування дітьми певною інформацією з проблеми й усвідомлення ними можливості протилежних позицій щодо її розв’язання. Слід використовувати дві протилежні думки, які не мають одної правильної відповіді. Розглядаючи протилежні позиції з дискусійної проблеми, діти:
  · Знайомляться з альтернативними поглядами;
  · Прогнозують, які наслідки матимуть індивідуальні позиції та політичні рішення для суспільства, для окремих людей;
  · На практиці використовують уміння захищати власну позицію;
  · Вчаться вислуховувати інших;
  · Отримують додаткові знання з теми.
   
   Роботу організовую так:
 1. Ставлю перед учнями дискусійне питання і прошу їх визначити власну позицію щодо цього питання.
 Пропоную три позиції:
  І. За,  ІІ. Не знаю. Не маю конкретної позиції
ІІІ. Проти.    
 1. Знайомлю з правилами проведення вправи, обговорюємо їх.
 2. Залежно від думки учасників, прошу їх обрати позиції біля відповідного плаката і з однодумцями обговорити це питання.
 3. Вибираю кількох учасників і прошу їх обґрунтувати свою позицію.
 4. Після викладу різних точок зору, запитую, чи не змінив хто-небудь з учасників своєї думки і чи не хоче перейти до іншого плаката. Причину переходу варто обґрунтувати.
 5. Прошу учасників назвати найбільш переконливі аргументи своєї та протилежної сторони.

Немає коментарів:

Дописати коментар